Friday, October 15, 2010

:: 60 jam kemudian ...::








Hampir 60jam tanpa sebarang email/sms/fb pm/ call or what so ever!








Dia terus diam sejak peristiwa soalan BODOH kelmarin.





Kata Puan Nadd : Biarkan aje....biar dia carik u~

Kata Vin : Jom horey horey ngan aku!

Kata Cuzn : Dia saja nak tunjuk EGO dia yang poyo...biarkan dia

Kata Adik aku : biarkan dia...tak matured langsung

Kata Adik ipar aku : Apa la perangai cenggitu. Lantakkan dia..biarkan

Kata Adik lelaki aku : *senyum dan geleng kepala*

Kata Daun : Jangan la EGO sangat

Kata Naga : Tak elok senyap lamalama..pegi la tegur dia

Kata Mr Firfy : Biarkan je dulu..bagi rindurinduan skit......kang tengah2 malam ko call la dia!

So what to do?










Aku masih lagik rasa RALAT walaupon aku dah tak nanges dah....







Hurmm...kita tunggu dan lihat apa akan jadik by this afternoon...

TO BE CONTINUE ...


2 comments:

  1. emmm sesuai ke sy ni nk bg advice ek..pengalaman sy dlm bab2 ni mmg sket sgt2..pape pn..awk kenal die..n die kenal awk..mybe die sngka n tkejut dgn statement tu..agak kasar gak la...mybe x expect leh kuar dri mulut org yg btul2 die kenal..xpe..dlm hubgn ni kene sorg api n sorg air..xleh dua2 ego, xleh dua2 marah..so sorg kene mengalah..kdg2 bkn ssh nk settlekan hal2 cmni..just say sorry..1 word je..tp besar sgt meaningnye..cume nk keluarkan pkataan tu je kdg2 ase berat sgt2...

    p/s : pe aku ngarut ni..mcm la aku tau sgt pn masalah pe..hehe

    ReplyDelete
  2. haidil..ai dah cakap sorry tau kat dia....pai la dia dok sengap ja..waaaaaaaaa ai pon nak gak majuk sekali sekala...hu~

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post