Wednesday, October 6, 2010

:: Love Marah Sial ::

╔╗
║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═╝ ....


sangat penting bagi aku. Tak kesah la pada siapa dan apa. Still is a very important thing to me dalam ape cara dan situasi atau ape ape la sekalipon.

Semalam aku gadoh teruk ngan Incik Pinky akumana tak nya dia tetapkan tarikh dia lak komplen tarikh mau aku tak rasa RALAT??? Gila smalam kije aku mencarooooottt je!!! [►_◄]grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!


so semalam balik je rumah ….aku pon dengan (macam biasa) buat la sinetron aku depan parents aku…malas betul aku nak bercakap ngan hubby to be aku tu…nak bercakap ngan mak ayah aku sikit nyer liat…dulu masa mula3 dia la makhluk paling gentleman atas muka bumi nih!!!! Skang??!! Macam tettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt…

Ni dia buat je mood aku SWING balik…..!!!!!!!

Mana tak nya…….semua benda aku yg nak kene uruskan..dia? buat dunno je...yg dia tau aku dah uruskan semua...cuba la amik tau skit...ni KL bukan tempat jin bertendang!!!

Nak ada majlis tapi semua tak nak amik tau……..sakit ati betul la!

Mungkin ni jugak salah satu symptom orang DARAH MANIS…memang macam SIAL! Aku adalah orang yang hamper setiap hari nak MARAH kat dia…memang ada je SALAH dia yang aku Nampak……!! Memang ada je salah..so memang la aku Nampak..kalo tak salah aku tak tegur la beb!

Aku asalnya nak cakap pasal cinta aku ngan dia tadik…tapi bila dah bercakap ngan dia..ni dah jadik entry MARAH!!!

..dah la!!!

Tension ni!

2 comments:

  1. babe.. u should speak out la.. mcm mana dia nak jadi husband ko kalau benda2 mcm ni pon fail.. sooner or later dia kena ubah perangai dia tu.. jadi lebih bertanggungjawab.. takkan la semua benda ko nak handle.. isk.. kesian lu beb!.

    hahaa.. bila baca balik posting ko ni.. umpamanya.. mcm dia ni anak ko pon ada gak.. serba serbi nak terhidang di depan mata. effortless.

    apa pon.. goodluck.. dan jgn strees2 yeah!.. ingat 1 je.. darah manis.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahah trimas for the tips..sedang berusaha mencuba ape yg patut la nih....wish me luck n doakan ai selalu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post