Saturday, December 26, 2009

:: Tahniah Nane!!! ::

Bile december sampai...berderet la orang nak kawen la nak buat anak la nak mengandung la nak bertunang la nak merisik la la tu la ini la semua la!!!!

Waktu entry ini di post aku kemungkinan besar dalam perjalanan ke Umah Cik Nane untuk majlis pertunangannye....tak pon aku dah sampai kott...hahahhahahaha.

Nane ni kelaka je...memula tak nak bertunang sangat ngan lelaki ni konon tak de SPARK dalam hati...not his taste and summore dia ada sekendel lain dan lelaki ni ske buat endah tak endah pasal dirinya. Last last setelah di paksa oleh ke dua dua pehak lelaki dan pompuan..maka mereka pon bertunang........dengar kata mungkin awal tahun kot menikah...Ngeeeee!! (padan muke Nane!!!)

Akulah fashion designer untuk baju Nane kat majlis nih...tapi Nane cakap tukang jahet dah salah jahit...cett!!! kalau aku reti jahit baju...aku dah handmadekan untuk Nane...aku reti design je... :P

so....ape ape pon tahniah Nane!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post