Thursday, May 22, 2014

Produk Make Up Online!



Alat solek dan wanita memang tidak dapat dipisahkan!
Ini kerana ianya begitu sinonim dengan kaum Hawa. Alat solek bukan sekadar digunakan untuk menyerlahkan kecantikan tetapi ramai yang mengganggap ianya cukup penting untuk menutup ‘kelemahan’ dan sebaliknya tampil menawan dengan solekan yang menarik.

Malah sebenarnya walaupun wanita sangat obsess dengan kecantikan untuk tampak jelita adalah lebih baik untuk invest wang anda ke atas make up products berbanding dengan pembedahan kecantikan.

Ini kerana jika anda memilih untuk meletakkan wajah anda di bawah pisau pembedahan anda hendaklah tahu kesannya akan kekal untuk tempoh masa yang cukup lama malahan mungkin selama-lamanya!


Buat apa tanggung risiko dan membayar ribuan ringgit untuk membayar kos pembedahan yang tidak diketahui apakah keputusannya akan jadi?

Sayangi lah diri anda dan elakkan daripada membuat keputusan terburu-buru tanpa memikirkan implikasi yang akan ditanggung kelak.

Sebaliknya, pilih jalan yang lebih mudah dan lebih murah iaitu gunakan wang anda untuk produk kecantikan dan alatan
make up for women yang sesuai dengan kulit wajah anda. 



Dalam memilih barangan make up apa yang paling penting sekali ialah untuk pilih produk yang sesuai dengan jenis kulit anda. Jangan sesekali pakai produk tanpa mengetahui kandungannya ini bagi mengelakkan kesan alahan kulit bagi sesetengah orang.

Apa yang anda perlu lakukan ialah untuk dapatkan khidmat nasihat daripada pembantu jualan atau tanya rakan-rakan yang pernah menggunakannya.

Namun yang paling mudah sekali ialah anda boleh sahaja cari maklumat dan buat research di internet, Google sahaja review produk kecantikan yang anda pernah gunakan itu dan baca dengan teliti.


Seiring dengan trend online shopping yang semakin popular di negara ini, website online shopping Malaysia yang terkemuka iaitu Zalora menawarkan pelbagai jenis make up products for women online daripada jenama-jenama terkenal antarabangsa dan tempatan. 

Apa yang lebih menarik ialah anda boleh dapatkan semua produk ini dengan harga yang cukup murah dan berpatutan. Rasai pengalaman online shopping terbaik hanya di Zalora hari ini juga!





So...apa lagi?




Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post