Monday, May 11, 2009

:: terima kasih sahabatku ::

Hujung minggu aku, aku penuhi bersama mereka-mereka yang layak digelar SAHABAT. Bermula dari malam jumaat - i had a ROLLER-COASTER nite.
Went to a perty with muh close fren Miss Zee and her bf. Kenalkan dia ngan Mr D. Ternyata Miss Zee sangat sukakan Mr D mungkin kerana dia seorang yang gila-gila. I had a great night eventhough hati sebenarnya rindukan seseorang. *sigh* malam aku di akhiri dengan melihat Mr D mengamuk di kedai makan. erk!!!!!!! terkedu seketika (jangan risau Mr D personally dah mintak maaf dekat aku pasal benda ni)

Sabtu....a GREAT MAKAN-MAKAN day!!!!
Terbagun waktu Mrs David hantar SMS - wanna go out for lunch?!! On me!!
Dah orang nak belanja....ikoot aje aite?!
Tepat jam 1130 Mrs David dah tercongok tunggu aku depan Secret Recipe. Kami melantak macam dah takkan jumpa lagi!!! Dari main course sampai ke desert - LENGKAP!!!! Trimas to Mrs David yang belanja aku makan. Next time turn aku lak k!!!!

Sabtu malam makan lagi!!! Kali ini Mr Doul lak belanja aku. Bertempat di Kunang-kunang (OFFICIAL hangout spot) sambil mendengar alunan muzik indah dari band fav aku - SKY JUICE! Kitaorang menghabiskan masa and having a great time together. Balik dari sana Mr Firfy pulak ajak karok ape lagik...karok sampai tak hengat dunia. Wait....berapa kali ek Mr H call aku??? Berjuta-juta kalik jugak kot....ekekekkekekekekekkeke Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang Mr H!!!!!

Meriah jugak malam tu....ada :

Aku
Mr Firfy
Mr & Mrs Doul
Mrs David (Mr David pegi belayar)
Mr Khai
Mr Pg
Mr Juju

Dan acara malam itu berakhir kira-kira 0230!!!
Sedih jugak dengar ucapan-ucapan derang untuk aku. But no worries...i'll be back guys!!!
Aku takkan consider ini as FAREWELL.....cos aku akan sentiasa ada dalam hati korang dan korang akan sentiasa ada dalam hati aku!

To Mr Firfy : Jangan risau pasal game Barca menentang MU (ewah) try muhbesh to take OFF on that week!! Cuti banyak ni wakkakakakakakaka!!!!

To Mrs Doul : Jangan la nangis....ok...love you!!

To Mrs David : I had a great time one on one with you....sebab kita bisa berbual deh!!!!

To Mr Khai : nanti aku ganti balik duit yuran tu ek...ngeeeeeeee

For the rest : Take care....i'll be back!! i always do.....boooooyah!!!!



Eh...aku ada tertinggal ape-apa citer ke ek???!! Hmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post