Wednesday, May 6, 2009

:: The metrosexual!!! ::

Korang mesti tertanya-tanya adakah lelaki yang merupakan salah sorang BFF aku @ kaunter pertanyaan @ kaunter pengaduan ini adalah sejenis yang LURUS atau agak BENGKOK bukan?

Nama manja : Firfy
Tarikh Lahir : 9 January
Tempat Lahir : Hospital Besar Kuala Lumpur
Zodiac : Capricorn
Status : I'm Not single
Kelebihan : Mempunyai BLACK HOLE di dalam perut
Ketinggian : 5' 10'' (kot)
Berat : lebih kurang 65-70kg

Mr Fify adalah seorang yang nampak macam BengsKoks tapi dia tak sebenarnya METROSEXUAL in a good way. Dia adalah seorang yang baik dan teman tengok bola yang besh. Mempunyai kebolehan untuk menghabiskan beberapa ekor ayam termasuk beberapa pinggan nasik dan juga bermangkok-mangkok SOTO dalam sekelip mata!!!! TAHNIAH!!!

Dia bukan setakan HEBAT di meja makan..malah beliau juga ternyata tidak menhampakan di dalam BILIK. Opssssss terlebeh sudah....!!! Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
















BILIK K-oke la!!! wakakakakakakakakakkaa......







Yang penting dia adalah kawan yang memahami juga. Sebab selama ni soalan yang aku bagi tak pernah tak ada jawapan. Semua yang logika belaka. Trimas kerana menjadi kawan yang baik untuk aku Mr Firfy. Bila tah nak wat kije giler ngan ko nih?!!! Susah sangat nak wat kije giler ngan ko....tingin pulak rasanya. Kita g bunjee jumping ke....memburu ke...men lestik-lestik cicak ke...g cocok langit ke awwwwwwwwwwwwwwwww...!!!!!


Lupa pulak nak citer sejarah perkenalan kitaorang yang tak sampai 6 bulan tapi macam dah kenal 60tahun nih. Mr Doul kenalkan aku ngan dia. Maka kami pun berkenalan....ekekekekek.


Bagi aku dia ni seorang yang boleh diharap. Sebab dia rajin jaga Nenda dia. Atau pun menjempoot slash menghantar adiknya ke sekolah. Untung sungguh GF dia...ekekekekekekekeke.....


So..dah tak de menda nak story pasal Mr Firfy......apa yang penting?!!!! KERJAAAASAMA!!! eh eh eh tak....aku ske kawan ngan dia...hopefully frenship neh last forever yo~!

2 comments:

  1. hahaha.. motif entry ni??!~~ adoiai.. apa pon thanks bebeh!~.. tp dgr cite ko dah nak pi kuching.. cam la bole lagi nak beraktiviti kan.. .. satu lagi.. jgn la mention aku not available!.. hahaha tipis peluang aku nak ke "bilik" dgn awek2 nanti....



    aish.. bilik karaoke!!~~ bukan bilik lain aarh.... aku pon sayang ko jugak and hope this frenship neh last forever jugak..

    toodles!~

    ReplyDelete
  2. yeah bebeh.........!! tk pe aku mintak kat boss aku balik KL tiap2 minggu..ngeeeee

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post