Showing posts with label kad kahwin. Show all posts
Showing posts with label kad kahwin. Show all posts

Saturday, October 1, 2011

:: Promote - Kad Kahwin Anime!!! ::

Assalamualaikum dan selamat sejahtera frens/B2B/ex-B2B and all!!!!
hari ni ai nak promote sorang member ai...dia baru nak berjinak2 dalam industri BUAT KAD KAHWIN!!! (bunting..poster...pun dia leh buat)
sesape berminat nak tempah or nak upah buat artwork bla bla bla...printing/designing.....
leh la berurusan terus ngan tuan punya body kat :

FaceBook : Nik Dini Junaidi
Blog : Robin



ni contoh kad kawen testing2 yg dia buat untuk ai....hahahahahahaha......


ni gambar asal...



bawah ni kad+gambar yg telah di anime kan!!!!!

terbaik dari Robin!


ala-ala komik gitu....kalao nak ala2 lukisan manga pun dia leh buat!


comel kan?!!!!
maka dengan itu...sila la tempah!!!! weeeee~

Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

Wednesday, September 21, 2011

:: Ideas - Kad Kawen my OP [[Rahem]] ::

  tak sangka!!! ada kad kahwen versi surat khabar!


 kreatif....sangat eye catchy!!! dan mesti regenyer deBOOM!!!!!!
simple yet sangat nice okkay!!!!! LOVE I T!




Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty












Tuesday, April 5, 2011

:: Review : W-Day Card ::


Alhamdulillah,
Kad Jemputan Kenduri ai dah pun siap. Sedang dalam edaran. Kepada yang tak dapat kad lagi sila check GUEST LIST di sini.

Oklah....meh kita bercerita skit tentang W-Day card ai nih. Design/artwork ai buat sendiri. Cuma telah di alter kat sedikit bahagian untuk mendapat keseswayan BLOK yang derang buat..tu je...

end result..saye suka!!!

ada Gambar ai dan Incik Pinky..ada gambar kereta ai..ada gambar encik Pinky dan bunga sakura!!!!
cuma yang tak syok adalah kad ni telat beberapa hari...vendor lak bila call dah takut nak angkat tepon. tu yang kurang enak skit la..selebehnya baik baik aje...so untuk vendor vendor kad kawen pada masa akan datang ..angkat je la phone kalau client call..kalau terlewat bagitau je sebab apa...jangan lak tak angkat tepon MACAM SEOLAH OLAH KORANG ADA HUTANG YANG BANYAK NGAN BANK ATAU ALONG atau bagi ALASAN..AKU TAK ANGKAT TEPON KALAU NUMBER TAK KENAL...lagi baik tak yah buat bisnes kalau cenggitu kan!?

ok....apa apa pun Trimas to my W-Day card Vendor for such a great job!!! (please CLICK HERE to know more)








..akhirnya...Masanya tiba jua...  8)

Firman Allah S.W.T. yang bermaksud :
“ Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya dan dijadikanNya di antara kamu (suami-isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir "
- Ar-Rum : Ayat 21

Bunga mawar berwarna merah
Wanginya hingga menusuk kalbuku
Salam dihulur Kad di serah
Jemputlah datang ke majlis perkahwinanku


Orang jauh dikenang-kenang
Hanya terkenang pada yang satu
Mula berkenal kemudian bertunang
Diatas pelamin sama bersatu







Assalamualaikum dan salam sejahtera..
dengan lafaz Bismillahhirrohmanirrahim...

Ai..SYAHONEY...ingin menjemput tuan/puan/Cik/Encik/Pak Cik dan Mak Cik...untuk menghadirkan diri ke majlis Resepsi ai..yang akan berlangsung pada :


30 APRIL 2011
bertempat di DEWAN MUHIBBAH TAMAN BOLTON (belakang BHP Batu CAVES Seberang GIANT BATU CAVES)

dari jam 12thari sehingga 4 petang..

kehadiran anda amatlah penting supaya RANTAI MAKANAN tidak terputus....!!

Sekian..Trimas!



“ Dari setinggi dan seluas kasih sayangMu, Kau limpahkan rahmat jua keampunanMu kepada pengantin suami isteri. Berkatilah majlis yang diadakan dengan keberkatan dari permulaan hingga pengakhirnya. Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izinMu, kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaanMu. Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina berkekalan hingga ke akhir usia dan kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh dan solehah. Dengan taufik dan hidayahMu beruntunglah keduanya dalam kehidupan di dunia
lebih-lebih lagi di akhirat "

- Amin Ya Rabbal ‘Alamin -






psssssssssssssssssssst : NEXT Entry..DIY W-Day Shoe!!!

Tuesday, March 22, 2011

:: W-Day Card on the wayyyyyy ::

Dear All,

Baru ni tadik ai dapat email dari ai punya W-Day Card Vendor....(Creative Biz Services) creativebiz.services@gmail.com  terbaik la derang nih.....tengok je kad terus jatuh hati golek2......ape ai nak semua derang taruk!!!!

kalao ada yg belom tempah kad kawen ke kad ape ape ke.....korang try la ctc derang derang nih...servis dan PR baguih sangat!!!! tak macam satu KAD VENDOR yg TERNAMA BERJENAMA yang penah ai contact tu...PR macam SIAL! ..

ok kembali kita kepada hal W-Day Kad ai....tak sabarnya nak tgk yang dah siap print....!!! (maybe ai ske sebab gambar ai super shining kot....hahah gambar Incik Pinky ai mmg di request untuk buat agak blur dari gambar ai..sebab dia yang nak sangat...dia kat dia malu kalau org tgk gambar dia.......dasat tak bakal hubby ai tu??????????)


nak tgk rupanya???

.
.
.

.
.
.
.

.
.
.

.
.

.
.
.

.
.
.
.

.
.












ai saje je BLURkan....heheh sehingga ai dapat hardcopynyer.... 



Top Post