Wednesday, January 5, 2011

:: Harga Minyak Naik LAGI?! ::


Hari ini saye pegi kije pakai kasut yang bakal hubby saye hadiahkan...hehehhehe saye suke kasut itu sebab kasut itu comel!

  


Hari ini saye buat kije agak bermain -main walaupon tengahmalam nanti harga minyak petrol NAIK lagi untuk kali keberapa JUTA saye pon tak tau...harga minyak masak kompem jugek naik...harga roti canai teh o ais dan ais kosong jugak akan naik...segala2nya NAIK....jangan la saye ada darah tinggi lak tetibe nanti....


Hari ini saye telah melukis baju pernikahan saye....



  


Hari ini saye telah mendesign sendiri artwork kad jemputan kawen saye






akhir skalik saye mengucapkan berbanyak trimas kat bonda saye sebab menyedekahkan saye KALENDER 2011 sebab kampeni saye yg tersenaraikan dalam FIRST BOARD serta gah di mata MALAYSIA tidak MAMPU memberikan saye kalender tahunan...sekian



Sekian terima kacip fatimah.....












“29 Muharram 1432H.
Cina Islam

Harga minyak Petrol RON97 akan naik lagi RM 0.10 seliter mulai 12.00 tengah malam ini dari RM 2.30 kepada RM 2.40 seliter. Kenaikkan ini dilihat dari jangkaan kenaikan yang akan berterusan kepada RON97 yang akan mencecah harga kepada lebih RM 3.00 seliter pada penghujung tahun ini mengikut satu maklumat yang saya perolehi.

Bagaimanapun harga petrol RON 95 masih kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.

Selain itu minyak Petrol RON95 juga akan mengalami beberapa kali kenaikan pada tahun ini pada kadar yang belum dipastikan lagi menurut sumber yang kami perolehi juga.

Inilah hadiah tahun baru 2011 untuk seluruh rakyat Malaysia.


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post