Friday, January 7, 2011

:: Baju Kahwin Kad Kahwin Kahwin Kahwin Kahwin ::




Semalam aku pegi jumpa kak Mimi - Tetarai Kencana sebab nak bayar duit deposit untuk Majlis Nikah + Resepsi aku nanti.

So semalam aku pon dah pegi la anta duit RM500 as deposit..aku letak tinggi cos i'm SERIOUS about it!!




 Yang Pink ni nampak macam Cun je..lawa tak kalo aku yang pakai?? < sila perhatikan bahagian lengan baju PINK>
Yang putih kat bawah ni pon macam nice2 je...hurmmmm (aku tak de idea ni sebenarnya)
...dan sebelom aku terlupa Kak Mimi suh aku design baju sanding aku sendirik...HURMMM.....crack kepala lagik!!

Lepas balik dari jumap Kak Mimi ..aku pon teringin nak makan satey. Aku pon tapau la 15 cucuk.
Last-last baru aku tau limit berepa cucuk satey yang aku leh makan sebenarnya - ENAM! sebab cucuk ke 7 aku dah rasa nak UWEK!!!!





Rasa agak lega satu urusan hampir selesai walaupon harganya tak di jangka sebegitu rupa...tingat kata kata Puan Nane - Ini hari ko..buat macam yang ko nak!
Tak banyak sikit pon jadiklah...

IKLAN ..

aku baru dapat call dari Incik Pinky aku...Alhamdulillah....rezeki org nak kahwin kott...Incik Pinky dapat kije kat KL!!!! heheheheh yeyyyyyyy~
Tapi weekly basis la...i'm still a weekend wifey..
Alhamdulillah sekali lagi~
and dia dapat juai sebijik BMW 3 series ..bila aku tanya dia berapa dia dapat. Dia gelak cakap 'RAHSIA"
aku tanya besar mana gelang aku leh dapat? dia jawap 'adalah!!!'


ok sambung balik citer....
1. butik pengantin - DONE
2. makan satey - DONE
3. good news from Incik Pinky - DONE



tadi aku call tempat nak buat kad kawen lak...adeyhh benggang betul aku!!!! MALAS nak story! sebab aku benggang!
Syarikat ternama layan aku macam TAIK?! tettttttttttttttttttttt - aku tak de pilihan lain sebenarnya!

Then skang aku dok pikir2 pasal nak buat tshirt pengantin untuk kami berdua...tapi masih kompius tak tau nak TULIS ape..

any suggestion based on the ugly hand drawing below?


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post