Thursday, January 6, 2011

:: BerISI ::

Hari ini kita cerita pasal isi...
Memula aku nak ucap tahniah kat member baik aku Puan Fiza..kerana telah berjaya mengISI kan diri tanpa mengunggu aku!! Tak pe tak pe......


Pagi tadik aku terima PARCEL yang aku nanti-nanti...kali ni cepat sungguh penjelmaan bungkusan aku..dah 2 hari berturut2 aku dapat bungkusan!!! Trimas POS MALAYSIA yang bekerja dengan cepat di kala HUJAN RIBUT!

Tapi masalahnya skang adalah....ISInya SALAH!!! ayyoooooo
nak kene return balik la nih....haihhhhhh~


2 comments:

  1. awk..beli lens on9 ye??
    beli kt ner.....he3..share ckit..
    okay x???

    ReplyDelete
  2. aah beli online....mmg regular customer....klik sini : http://www.facebook.com/pages/Lilis-lens-house/127285907321320

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post