Friday, January 15, 2010

:: Where do you sleep??? ::

14 Januari 2010 aku akan ingat sampai bila bila...kenapa???
sebab hari ni banyak benda pelik jadik dalam hidoop aku.....

perkara pertama :

Kereta aku hilang!!!!!! HILANG beb!! HILANG!!! Nyawa aku tu!!!!!!!! Hadehhhhhhh saat ini aku terlalu merindui kure kure ku itu.....aku tak lalu makan....fikiran melayang layang..kat manala dia tido malam nih??? Lebeh baik ilang Mr Kitty dari aku hilang kure kure aku......sob sob sob!!!




perkara kedua :
Si saiko tepon aku menangis nangis merayu rayu supaya aku faham dia sebagai seorang wanita lain. Dan macam macam hal lain jadik yang sangkut paut dengan Mr Kitty....dan kisah ini akan makin complicated!!!! Sebab sampai saat ni dah kali yang ke dua puluh kot dia call aku dan kitaorang bersembang dan macam macam citer dah kuar.......

perkara tiga :

Aku nampak orang simbah petrol kat BOX TNB!!!


apa kene ngan DUNIA??!! why?? why?? whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!

2 comments:

  1. erk..
    dear.
    bio tol?
    kamo de kasi sape2 pinjam kete..
    bahye
    sbb orang leh duplicate kunci..
    hmm

    ReplyDelete
  2. betul kereta mmg dah GONE!!! GONE!!!
    tapi tadi baru ada orang call...nampak kereta kat area selayang....

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post