Monday, June 29, 2009

:: Mohsen?? ::

Mohsen MOHSEN MOHSEN...siapa MOHSEN tu?????






Korang mesti terpuzzle puzzle terfikir fikir siapa MOHSEN tu kan???

Buat kawan kawan aku yang mengenali aku dan mengikuti TRIP KL-JB Kenduri Nasik Ayam....dah sah sah tau akan siapakah yang aku maksudkan.

MOHSEN......atau nama sebenar A.E.R [nama pendek] seorang yang concern mengenai rambutnya dan juga penampilannya. HEBAT?!!

Ya...dialah MOHSEN.
Lelaki yang meminati muzik INDIE dan juga SENI. Orangnya rendah diri dan suka bergurau..awwwwwwww




Dia juga adalah sahabat baik sepupu aku - Si Mr Lee. Abang angkat kepada seorang budak comel di selatan tanah air - Mat KOCOT [bak kata cik Oren].
Walaupon ada desas desus mengatakan bahawasanya dia seorang KAKAK ABANG , sebenarnya dia bukan begitu. Meskipon dia memiliki rambut yang panjang, ikal dan beralun....jangan di salahkan dirinya kerana dia juga mengalami masalah keguguran rambut seperti kita semua sewaktu salah memilih shampoo yang sesuai...maafkan dirinya kawan kawan.

Apa lagi yang perlu aku ceritakan mengenai dirinya???

Dia MOHSEN...satu satunya MOHSEN di hati ini...Awwwwwwwww~ [lalalalalalalaaaaa]





Ada sebarang pertanyaan?! ^.^

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post