Monday, June 22, 2009

:: Gara Gara Nak Amik Berkat ::

Dear All,

Aku maseh lagi mempunyai beberapa simptom MORNING SICKNESS...


Aku maseh peneng dan rasa
macam nak muntah!!

eh kejap telepon berbunyi ..'ku ta
k peduli....bila ku benar benar cinta maaaaaaaaaaaaaaaati' Oh..Mr Zann bagi SMS - :P

untuk pengetahuan semua aku akan bakal menaip beberapa entry lambat sebab semalam aku tido awal. Aku tido kul 1700 sampai pagi tadik kul 0730!!
!!!

Aku penat sangat!
Balik PMI3 jam 0300 kot...tido..kul 0700 dah bangun siap siap nak menerjah resepsi seorang teman agak rapat aku Mr Dewa (kebetulan lagi nama macam kene mengene ngan PMI3) nama betul dia memang DEWA nak wat cenggane!!! ekekekkeke Sorry ek DEWA...!! Sampai di sana. Ibu DEWA beritahu bahawasanya dia tiada di rumah keluar sebentar menjemput rombongan pihak perempuan. - WOOT!!!

pertama kali mendengar yang PENGANTIN Lelaki jemput keluarga Pengantin Perempuan. Aku dengan selamba masuk je rumah. Kelihata
n Abby sedang bercakap di telefon. 'Eh...hunn!!!!!' Abby terus peluk aku. Aku gelak je. Sambil tunggu DEWA sambil sembang sembang dan amik gambar syok sendiri. 'Hunn....bila lagi?' Abby tanya 'Entah...' 'Dewa cakap Hunn dengan budak Cooper tu ek skang' 'Haah...dia sebuk kot' terus teringat kat Mr H - HAIH!!!!! Tengah seronok seronok bersembang dengan Abby. Tiba tiba Ibu DEWA datang. 'Dia boleh jadi pengapit....' sambil tepuk bahu aku ALAMAK!!! Pengapit?!!!!


Adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!
Maka aku jadilah pengapit terjun. Nasib baik aku pakai mengikut tema..kalau tak....huhuhuhuhuuhuuuuuu... Dah la aku telah di usha oleh seorang mamat melayu yang berbaju melayu silver...dia photographer rasanya. Asyikla mengacukan lensanyer ke arah aku....aku ni pulak pantang nampak kamera... =D Teringat kat Mamat Nama SHAM (Applemint Photographer) yang aku jumpa masa PMI3 ekekekekk dek kerana LIDAH aku ni kami berkenalan..... Ngeeeeeeeeee

Balik dari rumah DEWA
aku terus ke Janda Baik - ada kenduri lagi satu nak kena attend. Ni semua gara gara nak amik berkat. Last-last BARAI...balik rumah terus tidur selepas bershopping sayur sayuran dan buah buahan kat BUKIT TINGGI ...












ini adalah aunty yg sebuk menerangkan tentang magga RAJA yang mahu di beli....







ini adalah sayur sayur segar yang baru di petik..kononya la...
















Nama buah ini adelah DRAGON FRUIT..selain digunakan untuk tujuan prayer oleh uncle Peng aku..aku sgt suka buah ini...makan sudeyy!!!










Laici ini sangat sepesel....walaupun ianya laici tempatan..tapi..isinya sangatla tebal!!!













3 sepuluh!! 3 sepuluh!! untuk jagung madu.....fav aku lagik!!!



Sekian untuk kali ini...aku macam nak tido lagi je nih~! dah la pagi tadik nampak orang mati kat MRR2...CHoY!!!!! Daaaaaa

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post