Thursday, July 2, 2009

:: Cinta gila ::

Tiba tiba aku teringatkan dia o_0 dan ini merupakan satu MASALAH!!!!
Aku tak boleh ingat kat dia!!
Ni semua gara gara lagu MENJAGA HATI yang aku terdengar kat kereta sebelah aku masa jalan jem kat Sungai Buloh!!!!!!

Whyy!??!!! Whhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?!!!!!!

July 2008 .....
Rasa macam nak DELETE je bulan tu dari dalam calender.... v_v mengapakah?? mengapakah???

July 2009 ...
aku menanti seseorang.....ada tempoh lagi lebih kurang dua minggu...what will happen next???? GULP!!!!!


Atau aku memang sukakan cinta yang gila cenggini?!!!!!

I guess buat masa ni....dia aje leh selamatkan aku dari past time aku yang datang tiba tiba nih..where are you yayunk?!!!!! Huuuuuuuuuuuuuuuuuu v_v




No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post