Showing posts with label hello kitty. Show all posts
Showing posts with label hello kitty. Show all posts

Wednesday, September 9, 2015

:: WW - Peek-a-Boo Kabinet Dapur ::


Sebenarnya ai ada benda lain nak cerita .....tapi tengah cari idea/ayat paling sopan nak bercerita....sementara tu ai hidangkan mata uolls dengan sedikit intaian ke dalam kabinet dapur ai...muahahahahhaha




gambar tak berapa nak latest...macam tak tersusun pun ada nih...belasah je la ek!
KBAI!


watermark

Tuesday, April 22, 2014

Wednesday, April 16, 2014

:: #throwback 1 - 3rd year Anniversary ::



tahun 2011
Masih ingat lagi pelamin idaman hati walaupun tak 100% seperti yang dimahukan sebab kekangan budget, namun ia tetap memuaskan hati hamba ini.

Hehehehehhee~



Friday, December 13, 2013

:: #throwback - TiTi a Hello Kitty 'Kancil' ::


Satu masa dulu...sebelum TiTi di lepaskan kepada orang lain.....



i was spotted driving TiTi to Taiping


Colours of Malaysia Day


Ini cerita kelakar...tourist ni satu bas tetibe turun bas semata2  nak amik gambar dengan TiTi..kureSya pun tak pernah dapat perhatian yang cenggitu...TiTi memang hebat!


mereka-mereka ini dari Taiwan


rindu jugak kat TiTi ni kadang2..tapi TiTi dah lain skang


ok..ni awek2  Jepun kat AFOS

Bukan tu saja..FATIN LIYANA pun pernah bergambar ngan TiTi ok..
KLIK SINI


Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

Tuesday, December 3, 2013

:: KureSya says HI! ::


Lama dah tak bercerita pasal KureSya....
Tak de benda nak cerita sangat pun sebab tuannya busy...baru2 ni terlepas event kat U8 ngan QueensBay..hopefully nanti masa kat AutoCity boleh la p..lama dah tak turun padang nih!


Dah lama tak berjalan-jalan n jumpa kawan-kawan





Good Night! Heheheheh




Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

Monday, December 2, 2013

Thursday, November 7, 2013

:: Hello Kitty is back in McDonald's Malaysia! ::

To all my friends and hello kitty fan!
Don't forget starting TODAY!
7th November 2013!



aaaaaaaaaaaaaaaaa can't wait to get my Ugly Duckling today!











Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

Top Post