Tuesday, September 1, 2015

:: River Island Kini Di Zalora ::





Bukan tajuk lagu bukan nama tempat tetapi jenama pakaian. Bagi penggemar fesyen di Malaysia, River Island bukanlah sebuah jenama yang asing walaupun ia baru sahaja menembusi pasaran online pada tahun lepas melalui portal online fesyen terkenal, ZALORA Malaysia. Ia merupakan label pakaian antarabangsa tau!






Menawarkan koleksi pakaian wanita dan lelaki yang berkualiti dan sentiasa mengikuti trend terkini. Bukan itu sahaja cakap je apa korang nak dari wallet ke jam tangan dan pelbagai aksesori lain jugak ada kat River Island nih…



Harga? Jangan risau berpatutan sangat dengan kualiti dan gaya yang akan korang pamerkan nanti. Blouse, t-shirt untuk awek-awek yang sukakan gaya casual, chicky pun ada. Tak yah fikir banyak sangat…dah nampak yang berkenan di hati, grab je! 



Eh? Sapa kata kat River Island tak da pakaian lelaki?
Lelaki zaman sekarang pun dah pandai berfesyen (macam kawan sebelah meja ai nih…hehehehhe). 





Lepas ni leh ai promote dekat dia beli banyak-banyak baju kat River Island, kaki shopping online gitu! Antara koleksi yang ada untuk lelaki seperti t-shirt dan pelbagai pilihan outerwear seperti jacket, cardigan, sweater dan lain-lain.



Teruja tak? Teruja tak? Haaa……tak yah tunggu dah. Jom siinggah River Island!




 Buat pembelian koleksi pakaian River Island online di laman web ZALORA Malaysia hari ini juga.

HAPPY SHOPPING!!!





watermark

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post