Thursday, November 18, 2010

:: Salam Eidul'Adha II ::



Khamis - Aku kije (hari ni la tuh). Semalam cuti. Esok Cuti! Kije aje la tersilap badget amik AL..ngatkan raya haji cuti 2 hari!!!! hahahahha so aku pon gatal amik cuti hari Jumaat!!!

Esok jumaat dah ada ektiviti inline.

Esok kemungkinan pagi bank bukak je aku nak p serang HONG LEONG BANK! Sebab??? Mana cek aku?!! Mana cek aku?!!!!
1130 aku ada appointment dengan Bridal SPA aku...dah stat pegi SPA dah skang nih...hahhahahahah saje je...sape tak sayang laki weiii?!!!!
Lepas dari tu mungkin aku nak p jelatek nak tgk kad kawin
Lepas dari tu aku nak balik rumah atau aku nak p saloon.
Malam dok umh tunggu kepulangan yang tersayang.....hahahaha!!!!

Sabtu ada appoinment dengan 2 butik pengantin. Satu member ayah aku. Satu lagi dengan sorang kakak yang aku baru kenai. Lepas tu tak tau lagik nak buat apa. Sebab plan nak pegi I-City masa malam. See la how cos nak kene tido awal jugak la malam sabtu tu.



Ahad ada photoshoot kat putrajaya. Dan aku rasa photoshoot ini akan jadik satu benda yang menarik sebab Nora Danish kene simbah asid tu akan berada di tempat kejadian dan Mr Kitty (EXBF) aku jugak akan berada di tempat kejadian!!! Tettttttttttttttttttttt sebuk je derang ni!!!


2 comments:

  1. hahaa.. padan muka kena keje gak..

    weis,sila snap gambar nora danish rentung + kena asid tu banyak2 ok..

    ReplyDelete
  2. tak hengen aku la dowh nak snap gambar minah tu..org lain yg akan buat nnt....tak lalu aku nak tgk pon...hahahahhaahaha

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post