Tuesday, November 2, 2010

:: Bila Nak Jumaat ni? ::

aku actually ngah bosan..ye la aku dah tak de pending email yg task aku kene settle...kije aku semua dah siap....hebat tak?

hurmm nak citer ape ek selain citer RAKYAT DIDAHULUKAN aku....ni kes aku tak puas hati sebab rege minyak naik tapi tak diwarwar dalam media massa kita....gila DEMMIT!!!!!

selain tu....citer bosan taime sabtu sbb aku terlepas otoshow kat I-City.....sbb menemankan member2 aku p makan..ye la org jauh datang KL kene la teman

..ahad lak bosan ....ini lak bingkisan ala-ala merajuk kat Incik Haidi sebab dia p lepak Batu Caves tak bawak aku........!! humph!! Incik Haidi memang kijam!!!!!

Isnin ..semalam? tak de citer best selain aku bertungkus lumus siapkan kije aku

sorang member aku dah jadik ayah...

sorang member aku mendakwa GF dia kene kacau dek 'BENDA' apsal la sejak dua menjak ni makin menjadi3 benda2 nih?? haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

Itu je la citer aku selain citer member aku kantoi tercakap lepas selama ni dia n the gang mengata Incik Pinky aku kat belakang aku...tu baru Incik Pinky aku....pasal aku? Tah hape agaknya derang borakkan.....

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post