Monday, September 27, 2010

:: Mencarut ::

Hari isnin ....

Seperti yang kita semua tahu...hari ini tidaklah seperti hari hari yang lain bagi most of us la....

Macam biasa..aku bagun pagi..uruskan apa yang patut bla bla bla...Naik Putra.

Tak tau kenapa aku tertarik untuk berlarilari anak mengejar putra hari ini.

Aku masuk kat pintu 2nd last sebab ada makcik TETTTTTTTTTTT yang terhegeh3 entah apa dia buat kat pintu Putra LRT yg last tu.

Aku pon masuk la..mencelahcelah sikit...berdiri kat 2 org awek. Sorang Rihanna acuan tak ngam ngan seorang muslimah MODEN.

Aku pun mula la layan perasaan dok PK apa tema aku nak wat nanti nih..pening dah kepala. Orang cakap makin nak sampai hari dugaan makin bertimpa..MEMANG PON!

Sampai kat Stesen DAMAI ......

Muslimah : Tengok la kereta tu!!! (sambil dia muncung ke arah hiway)

Rihanna : Kereta mana? Yang PINK tu ke??? (dia pon muncung jugak)

Muslimah : Haah ....

[[[[ FYI kereta tu very light PINK almost macam PUTIH effect PINK]]]]

Muslimah : Entah lelaki entah perempuan

Rihanna : Mesti la Perempuan....takkan la LELAKI lak???

Muslimah : Eh...jangan cakap tau...ade lelaki yang pakai kereta PINK

Rihanna : Iye ke???

Muslimah : Iye......ada satu mamat ni..pakai kereta MyVi warna PINK...ada hello kitty lagi

Rihanna : Akak tengok kat mana??

Muslimah : Kat internet, tapi skang dia dah jual kereta tu sebab dia dah CLASH ngan awek dia

Rihanna : ade ke macam tu???!!

Muslimah : Dekat REBUNG ada jugak satu kereta warna PINK..penuh HELLO KITTY tapi awek yang bawak...

Aku : [[[[ Macam ngumpat aku je nih ]]]]

Rihanna : iye ke?

Muslimah : tapi sekarang dah jarang nampak dah....dah tak kije kat situ agaknya

Aku : [[ sah aku!! mana ada orang lain pakai keta PINK penuh Hello kitty kat rebung tuh!!]]

Rihanna : Yang Myvi tu mesti dia buat keta dia untuk awek dia kan? sebab tu bila CLASH dia jual keta dia tu...

Muslimah : Tu la pasal....

Rihanna : Tengok...ada je balak nak buat kereta untuk awek tapi ade ke awek nak buat kereta untuk balak dia???????

Muslimah : Mesti ade

Aku : [dalam HATI...ADA!! ADA!!! TETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT .... - saat ni aku berdoa semoga Allah bukakan mata insan3 yang bakal KENE JEKPOT dengan SO CALLED BF/TUNANG/LAKI derang ..nak je aku cakap kat awek berdua tu....korang jangan tak tau...ade je awek yg cenggitu....mangsa keadaan..nak ai kenalkan?? ehh OPPSSSS ape yang ai cakap nih?!! muahahahahahhahahahhaha]]]

**** Lepas tu aku terlepas beberapa point perbualan MENARIK derang ****

Tup tup terdengar nama DR FAZLEY di sebut3

Muslimah : bla bla bla bla bla... dia tu kawen ngan adik angkat dia tau

Rihanna : Haah...lama tak dengar citer pasal Dr Fazley tu,....dia dah KAWEN ke belom agaknya ye?

Aku : [adeyyhhh laaaa...mana ko pegi selama nih?? ]]]

Muslimah : kan dia dah ada anak???

Aku : [[[TETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT]]]]]

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post