Sunday, September 5, 2010

:: CONTEST : Black and White Contest::



...Bersempena dengan hari KePUTERIAN aku (yang jatuh pada 5 September [sehari sebelom 6 September 2010])....dengan BESTnya aku mempersembahkan.....!!!!





~Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit... >> Baiklahhhhh

~Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya... >> wokeyhhh

~Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu... >> siappppp!!!

~Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag.. >> oh oraitttt

~PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini yup... nanti sy xtau plak.. >> siap!

~Saya tag kat 5 org dulu yup....(maaf kawan kawan...aku terpaksa!! mua hahhahahhaa)




So........kepada pehak penganjur...SILA SUKA la ye..Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee~



Sekian, Trimas!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post