Thursday, May 25, 2017

:: Motherhood.com.my - Pusat Sehenti Barangan Keperluan Bayi anda! ::





Dunia di hujung jari! Hampir segalanya kini anda boleh dapatkan dengan 1 klik! Bukan setakat pelbagai barang kegemaran anda, malah barangan keperluan anak-anak juga sangat mudah di dapati secara online!



Jom, ai nak ajak korang semua ke Motherhood! Haa.....bunyi macam menarik kan? Motherhood ni menyediakan keperluan seorang  ibu/bapa dan semudah uolls pilih dan beli! Kalau korang nak cari hadiah untuk bakal-bakal baby pun boleh!


Ni sekarang anda current promo yg Motherhood tawarkan


Bermacam promosi serta barangan dengan harga yang berpatutan korang boleh dapatkan di Motherhood ni! Jadi tak payahlah korang susah-susah meredah jem, berjam-jam cari parking dalam mall. Duduk depan PC/handphone sambil baring pun boleh settle okay!

Motherhood ni jugak bukan semata-mata 'tempat shopping', kalau korang perlukan tips parenting, penyusuan secara ekslusif dan macam-macam lagi ada kat sini tau! Klik je "BLOG" di bahagian atas kiri anda.



Dalam column BLOG Motherhood ni korang boleh dapatkan pelbagai tips keibubapaan, review, gambar anak-anak comel..eh..senang kata macam-macam bahan bacaan yang bagus-bagus ada dalam blog ni!


Antara Tips/Kandungan blog yang menarik untuk di baca.





Haa..kan ai dah cakap, menarik tau website Motherhood nih. Tak percaya ce korang pulak singgah. Manalah tahu terbeli 1, 2 barang ke. Hehehehe~




Bermacam diskaun ada...even korang boleh membeli-belah ikut kategori apa korang nak!

Ingat! 

Motherhood adalah pusat sehenti untuk ibu bapa yang merangkumi barangan keperluan bersalin, barangan newborn baby, serta kanak-kanak kecil. Lepas ni kalau korang nak cari diapers, baby wipes, stroller, barangan keperluan menyusu..Motherhood-lah tempatnya.

Eh....
Takkan baca je..apa lagi, jom kita ke Motherhood!

Psstt.... Jualan Murah ulangtahun Pertama masih berlangsung sampai 3/6/2017. Ada "10 super deal" setiap hari!

















watermark

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post