Tuesday, June 29, 2010

:: dengan JUJUR nya ai nak cakap...::

Aku ada sorang kawan yang sangat sayangkan kawan kawan dia...!
aku bangga ada kawan cenggitu...tapi bila niat kawan aku ni disalah erti..aku jadik kesian. GERAM pon ada...sebabnya pehak yang satu lagi tu sangat tegar tak nak dengar nasehat..
tak pe la belom kene lagik......dah kene nanti jangan geget jari sudah!!
aku tulis saje saje...jangan sape sape terasa sudah...kalau terasa...jentik3 la pusat sendiri ye......
just nak bagi peringatan sebelom pokok pisang tu berbuah berbanyak banyak kali!!!!!!
dah tentu tentu ada jugak makhluk halus yang ada buat reporting pasal NOTe ni...tapi aku tak kesah...!
aku citer benda betul....pikir la sendiri ye!!!!

1) Dia sangat berani .. cakap je suh buat ape..mesti dia buat punya!
2) Dia janji slash cabar....nikah je dulu tarak hal punyo!!
3) Dia suh top up...buleh jadik hari2 pon kene topup kan!
4) Dia tak kije...ada kije tapi macam tak kije tapi kije....lebeh kurang cenggitu la
5) berapa banyak kat ATM orang lain yg bukan milik dia dalam wallet dia?
6) cuba carik kat mana dia sorok barang kemas yang bukan milik dia?
7) tanya dia penah tak dia pakai kedit card?
8) dia suh buat pinjaman bank sebab ALONG dok kejar dia
9) dia akan ulang banyak kali perkataan nih "awak lagi tua dari saya tapi kenapa awak berperangai macam budak-budak" --> ni bila kita cakap kita jelous
10) seberapa kerap kereta anda berjalan berbanding dia?
11) seberapa kerap kereta dia berjalan tapi minyak anda yang tuangkan?
12) seberapa kerap duit tol anda bayar?
13) seberapa kerap makan kat kedai anda yg hulur duit dulu?
14) seberapa kerap dia cakap dia lapar nak makan pun tak de duit..dok kat umah je, lepas tu anda kesian sanggup datang jauh2 semata mata nak bagi dia makan?
15) ada tak dia cakap dia tak penah naik LRT/PUTRA/KOMUTER/KAPAL TERBANG????
16) dia akan cakap dia teringin nak pergi bercuti tapi...tak de duit...
17) ada tak dia cakap dia anak angkat?? --> cube pegi screen skit muka mak bapak dia ngan so called adik2 angkat dia........lepas tu bak datang cakap sama ke tak?
18) dia cakap pompuan3 lain tu semua perasan!
19) dia cakap semua benda pasal sejarah lepas dia....sebab ape nak tau? sebab dia bangga dan dia nak tunjuk konon dia leh berubah..hahahhahahahha
20) dia bagi tak tengok2 henpon dia?!
21) pegi la tanya kat housemate lama dia apa dia buat kat umah?
22) cuba tanya tokei bengkel kat umah dia berapa kali dia utang
23) pegi tanya mana mana budak yang kenal dia berapa kali dia dah tukar pompuan?
24) cuba selidik..penah tak dia berubah setiap kali dia cakap dia nak berubah dari zaman dia form 3 lagi?
25) serban ngan jubah tu????? ini teater dia je......!
26) tikar merah kuning tu aku punya haaaa..!!!!
27) banyak lagik ni kalau nak taip......dah malas dah sambung nanti...mak buyung ajak aku p makana cendol nih!


babai!


NOTA KAKI : dia akan cakap aku dengki kat dia sebab aku tak dapat dia....konon mmg aku dah banyak tolong dia...tapi aku paksa dia terima aku....wak lu!!!!! tettttttttttttttttttttttttt



Kali pertama aku mengenalimu
Mahu bersama
Mahu bersama
Raut wajahmu bersih
Meyakinkan hati ini
Aku terpaut

Semua dusta palsu
Aku tertipu
Keperibadianmu
Berubah menurut nafsu
Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu

Chorus
Lakon layarmu hebat
Terpukau ku melihat
Isi hati murahan
Sampai bila
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
Mahkotamu Raja Drama

Kau masih berpura-pura
Kata-katamu hanya propaganda
Mengejar hijau ungu
Mata kelabu
Ini bukan kau yang pernah ku kenal dulu
Panggilanmu gelaranmu
Baruku tahu

Ulang Chorus

Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu
Kau bertakhta
Bagai maharaja di atas lembah
Lakon layarmu yang terhebat
Memukau mata melihat
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama

Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post