Wednesday, May 19, 2010

:: MC MC MC ::



Dah tiga minggu berturut turut aku asyik MC....bermula dari kaki terpeleot....sampai la sakit mata+demam+sakit tekak+seseme+batuk...
macam macam penyakit keluar sejak bertunang nih....sampaikan incik Pinky sendiri pelik kenapa aku asyik tak sehat je.
Ahad lepas aku sebuk dengan aktiviti aku kat Sepang.
Join autoshow yang aku tak menang pon akibat sosek sosek ada internal problem. Lantak derang la. bukan 1st time aku pegi judge tak adil!!!!
Yang penting aku happy........minggu ni ada autoshow kat alor setar. Malas nak pegi. Nak berehat.
Bilik aku tak berkemas....dah macam hape dah rupa!!! SEMAK aku!!!!!!
Lagipon minggu ni aku nak tengok konserto terakhir AF8!!!
Go go go Ustat Shahir!!!


Bersama ini aku sertakan sneak peak apa yg berlaku sepanjang Autoshow kat Sepang last weekend....jangan jelous!!!!!













No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post