Saturday, March 6, 2010

:: Banzai!!!! ::

Dear dairy....
ecececececececeececec.......
mungkin saat dan ketika ini aku sedang berada di dalam kereta memandu dengan had laju OUT METER menuju ke simpang pulai.....ekekekek ada konvoi panjat bukit hari ni..aku sangat la exited...sudah lama tidak membuat xtiviti cenggini...dulu masa dengan Mr Kitty....HUMPH!! hampeh..jangan harap la!!!! Apa pon tak leh buat....nak pegi sana sini?? LAGI TAK DAPEK!!!!!
Selepas membuat keputusan drastik untuk pergi jauh darinya...aku rasa life aku kembali normal...aku buleh bersuka ria...dan buat ape aku nak terutama mengqada' semua percutian aku selama nih....!!!!!
Kawan kawan club dah mula tanya mana aku hilang? aku tak hilang....aku just mengambil masa untuk bersama diri sendiri dan orang terdekat sahaja..........Mr Kitty pon dah tak contact aku lagi lepas dia cakap aku ni kawan yang buat dia macam papan skate......HALLO.....siapa yg take advantage atas siapa selama nih? Apa yang dia nak dari aku...bukan aku..tapi DUIT aku..so??? Bye bye la..bila aku dah tersedar!!!!!

So.......aku akan membuat pendakian bersama gang Banzai.....gang keta2 tebo tebabooo...aku SUKA!!!!!

Hopefully....aku akan menikmati percutian yang besh....sejuk..dingin dan damai.............

2 comments:

  1. :)

    finally kan wak...

    hepy bile taw awak dah tak bersame kitty...

    take care dear..

    ReplyDelete
  2. trimas......kite ngah bahagia skang.....ekekekekekek kitew tau semua org pon hepi bila kitew dah tak ngan kitty lagi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post