Tuesday, February 2, 2010

:: Selamat Bekerja!!! ::

Pertama tamanya aku nak ucapkan tahniah pada diri aku dan Mr Kitty yang berjaya menarik perhatian Q Haidar time otoshow kat dataran kelmarin. Aku punya penat hari sabtu n ahad...dua hari berturut turut berjemur!!!!! Akibat gila autoshow!!!!

Hari wilayah aku adalah normal. Aku tido sampai tengahari. Bagun terus call Mr Kitty tapi dia off hempom atas sebab aku tak tau tapi aku pikir negatif....!!!

Kawan aku yang sorang ni yang kami gelarkan sebagai Ayam telah berkelakuan pelik...asyik sms aku tanya aku dah bertunang ke tidak??? aku ada dengar gossip yang dia ni ske sama aku tapi dia tak nak bagitau ngan aku.... - satu tindakan yang bodoh!!!

Aku juga telah dingorat oleh seorang polis peronda pada malam sabtu lepas - di mana aku telah tidak berapa nak layan mamat nih sebab aku dapat hidu yg dia ni macam polis jahat!

Aku juga telah ada seorang mak kawan adik aku berkenan untuk kenenkan dengan anak dia yang berstatus duda anak satu yang namanya hampir sama dengan Mr Kitty.

Aku peneng apasal tah dok depan pc ospis ni rasa macam nak muntah..............
Selamat bekerja untuk diri aku..kita tunggu dan lihat apa jadik seterusnya....sekian!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post