Saturday, September 5, 2009

:: 5 September 2009 ::

Special day to ME
Supposed to be all about ME!!
Biasenyer EVERY single year at this DATE aku akan hilangkan diri kecuali dari FAMILY dan Zaff ...

but this year something happen between me and Zaff so i guess i have to seek for replacement.
Memula ingat tonite later nak g nonton movie secara SOLO...tapi tetibe muh sis in law ajak g bershopping di waktu malam pula...
kawan kawan yang lain dah sebuk mencari...WTF!! not yet 5 September meh!!!!

Vin pulak telah bertindak bijak dengan mengOFFERkan aku seswatu yang mengiurkan..wuwuwuuwuwuwuwuwu TRIMAS to Vin maka dengan itu secara rasminya aku akan menghilangkan diri bersama Vin. Lokasi?!

Biarlah rahsia....wakakkakakakkaka

Rancangan asal adalah aku sebenarnya nak ke luar dari KL...nak pegi somewhere yang bakal tenangkan hati aku..

Mr Dimple?
Nampak gayanya dia akan break his own promise to me...
as i said earlier to DJ this evening....skang aku dah sampai tahap TAK PERCAYAkan LELAKI....my my my.....ERK!!!!

So.......
Hmm....
Bye?!


Waktu entry ini di Post aku kemungkinan besar sedang berrambubaramburamba dengan Vin.....

2 comments:

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post