Saturday, February 19, 2011

:: Autoshow UKM ::

Di mulai dengan insiden dekat otoshow UKM yg mana piala aku kene curik..entah sapa punya kerja tah...hurmm...sedeh rasanya hati...tapi nak buat cenggane kan???????
Dah la juri cakap KERETA KO NI KELAKAR LA...waddafak?! Kelaka celah bedah siapa???
Lepas tu dia soal lagik..AKU NAK CAKAP KETA KO NI KANCIL TAK MACAM KANCIL NAK KATA KELISA NI KELISA KE? KOMPIUS LA AKU...........!  - member aku yang dengar rasa nak pelempang JURI ni...tapi apakan daya.....terpaksa dengar je la.....GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR



Kelisa ke Kancil...pepandai la korang menilai... =(


Wan Bunny


Gino of the Day


Darth Kitty

Gundam Kitty

Kelasik


Robin Kitty (Darth Kitty) + Ezzad Kitty (Gundam Kitty) = Guys
 

Friday, February 18, 2011

:: Hantu Kak Limah ::

korang boring?? KLIK SINI 


tadi aku buat la binatang nih....dah keputusannya ialah!!!





tak boleh blah sungguh!!!!

Thursday, February 17, 2011

:: Semoga Abadi ::



present yg aku kirimkan kat dia melalui post laju selamat sampai sudah pada 16.2.2011 - Alhamdulillah
dia cakap dia terkejut patut la aku beriya-iya suh dia pegi kejar van pos laju tuh!!! hahahahahha..ada aku kesah? aku nak barang sampai kat dia on the DOT! hehehee

coklat...tie..butang baju melayu and that special printed postcard by ME! :p

yg kelakarnya..ibu mertuaku itu leh pegi canang satu taman perumahan cakap aku hadiahkan macam2 kat the ONLY son dia sempena anniversary 1st kitaorg...siap pegi tunjuk lagi amenda yang aku bagi...mak aiiii......
maka dengan itu segala ahli kabinet bersetuju yang aku ni adalah seorang WANITA yang ROMANTIK!

Lawak King sungguh la!!!!!

tak kesah la ape2 pon yang penting dia SUKA! tu je aku nak........ehehehehehe

dats all folks!

Doakan Jodoh kami kekal sampai syurga ye...amin~

Wednesday, February 16, 2011

:: Selamat Ulang Tahun yang ke -1 :::



happy annivesary kasehku....semoga Allah sentiasa merahmati kita...semoga panjang jodoh kita berdua...semoga Allah mempermudahkan urusan kita dan semoga Allah memurahkan rezeki kita berdua....I Love You so mych...terima kaseh sebab datang dalam hidup cinta ...terima kaseh because you're always with me this whole time...susah senang biar kita bersama...Love you till the end of mylife...love u infinity!




10:22 

My suprise is OTW!


Monday, February 14, 2011

:: Valentine's Day ::








Yup..say what u wanna say...
i'm against Valentine's Day!!! i'm a Pro valentine's Day...why??? besides i NEVER celebrate it in my entire life!

There's no reason to celebrate it! I got my future hubby besides me always and NO NEED to celebrate this V-Day what so ever because if u wanted to celebrate your lover or make them special or feel special..u can do it each day and every seconds for the rest of your life .. you dun have to wait until 14 February every year to do it - such nonsense and waste of time!!

Flower on this day will cost u hundreds and thousand ringgit or dollar! you better buy yourself something better or just help the poor!

so..i dun celebrate it..because everyday i love myself, my family, my friends and my future hubby....no need to wait for this V-Day...everyday is my special day whenever i'm with them!

Lalallalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Top Post